frankopwereldreis.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Frank

Reacties

Reacties

Robin

Het is nu al te rustig op de gang. Op een paar vervelende werklieden na. Ben benieuwd naar alle verhalen!

Simone

Bolhuisje,wanneer vertrek je? is er nog tijd voor een afscheidsbiertje? x Simone

Annemiek

Tjee, Bolhuis... Ik hoorde al iets van Erik-Aap.
Wat een plannen. Wat mooi!
Ik wens je heel veel plezier.
Lieve groet!

Jurjen en Hetty

Heeeej Frankie!

Goed bezig! Wie weet spotten we elkaar ergens in Thailand. Mocht je nog tips of locaties nodig hebben horen wij dat graag!

Adioso uut Vietnam

M & M

he frank

sorry we zijn in de drukte vergeten je nog ff een belletje te doen

maar wensen je nu als nog een super reis met geweldige ervaringen en indruken van onze aarde

veel plezier groeten Dhr:M en Mevr:M

fam Wit

Hee Frank. Nu feestje van je tante in Baffeld! Gaat natuurlijk over Frank z'n wereldreis! Brendo en Liesbeth dachten dat je eerst nog even in Sneek aankwam, maar dat houden we nog tegoed!! ;) Wij wensen jou allemaal veel plezier enne....zet je ook nog wat foto's op je site? Groet'n van de Witjes

catharina gerststraat

hoi frank, dank voor je reisverlag.
hoi je taai daar in den vreemde en geniet van alle momenten. dag

Nena en Arjan

He Bolhuis,

Hoe is ie? Mooi verhaal hoor! Volgende keer verwachten we wel wat meer foto's met jou en je reisgenoten;)

Veel plezier nog in Chang Mai!

Groeten,

Nena en Arjan

annita.bats@live.nl

hoi Frank.Je ouders zeiden al dat ik op je site moest kijken voor de verhalen en foto's.Net alles gelezen helemaal super.en wat goed dat je dit doet.Alles wat je ziet en doet lijkt me een hele belevenis en ervaring.Heel veel plezier en geniet ervan. En ik blijf je volgen het is echt heel leuk om het te lezen. Groetjes Annita(van Jeroen)

Jacob & Alie Wilkens

Hoi Frank,
Wat een prachtige site heb je gemaakt.
Kerel wat kun jij leuke verhalen schrijven, beslist leuk om te lezen.
Wij hoeven deze reis nu niet meer te maken en hebben samen met je pa en moe daarom een reis naar Samos geboekt.
Wij blijven je verhalen en foto's lezen en bekijken.
Veel plezier, kiek goud doar, en denk moar nait aan ons.


Groet,

Jacob en Alie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!